Agnieszka Burnos – Koordynator- Terapeuta ds. Rewalidacji

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze Wydział Pedagogiczny,
tytuł mgr pedagogiki w zakresie pracy socjalnej uzyskała w 1996 r.

W  2005 r. na Uniwersytecie Zielonogórskim Wydział Nauk Pedagogicznych
i Społecznych ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki.
Jest członkiem Stowarzyszenia Pomocy Osobom z Niestandardowymi Potrzebami Edukacyjnymi im. A. Kohna „Duży Niebieski Dom”

W naszym ośrodku zajmuje się zajmuje się terapią rewalidacyjną oraz diagnozą
i terapią integracji sensorycznej.

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży SP ZOZ w Zaborze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • Integracja Sensoryczna – kurs dwustopniowy uprawniający do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii SI  2009 r.
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne  2003 r.
  • Kinezjologia edukacyjna P. Dennisona I i II stopień  2003 r.
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza-terapia -masaż 2019 r.
  • Kierowanie zespołem pracowniczym 2014 r.
  • Kurs instruktażowy dla kierowników wypoczynku  2012 r.
  • Seksualność dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną  2011 r.
  • Diagnoza i terapia – Zaburzenia zachowania 2010 r.
  • Wczesna interwencja  2009 r.
  • Alternatywne i wspomagające sposoby komunikowania się z dziećmi niepełnosprawnymi  2009 r.
  • Rysunek w terapii dzieci i młodzieży  2007 r.
  • Terapia dzieci z cechami autyzmu  2004 r.
  • Jak pracować w szkole z dziećmi z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD)  2004 r.
  • Radosna kinezjologia  2004 r.
  • Terapia dziecka z dysleksja rozwojową wg wybranych programów  2002 r.
  • Techniki plastyczne w pracy nauczyciela  2003 r.
  • Artterapia 2002 r.
  • Uczestniczyła w konferencjach:
  • „Metoda Integracji Sensorycznej”  2012 r.
  • Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Rozwój poprzez terapię – biopsychospołeczne aspekty pedagogiki leczniczej”  2011 r.
  • Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Niemożliwe staje się możliwe – rehabilitacja w dobie rozwoju nauk i nowych technologii”  2009 r.
  • Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa ” Kiedy mózg pracuje inaczej – postrzeganie, ruch, emocje, komunikacja”  2008 r.
  • Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Profilaktyka i terapia dzieci
    i młodzieży z zaburzeniami zdrowia psychicznego”  2005 r.
  • „Społeczne i kulturowe konteksty niepełnosprawności człowieka”  2005 r.
  • „Problemy społeczne dorastania i dorosłości osób z niepełnosprawnością intelektualną”  2005 r.

Maria Skrzypczak – Terapeuta ds. rewalidacji

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydział Filozoficzno – Historyczny,
tytuł mgr pedagogiki w zakresie pedagogiki specjalnej uzyskała w 1980 r.

W  2005 roku na Uniwersytecie Wrocławskim ukończyła studia podyplomowe
w zakresie Psychologicznego Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży
z Trudnościami.

Jest członkiem Forum Pedagogów we Wrocławiu od 1999 r.

W naszym ośrodku zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z trudnościami w rozwoju psychospołecznym.

  • Doświadczenie zdobywała:
  •  Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Głogowie
  • Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „PROMYK” SPZOZ
    w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  •  Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej – dwustopniowe szkolenie. Certyfikat terapeuty integracji sensorycznej  2009 r.
  • Stymulacja rozwoju osób głębiej i głęboko upośledzonych umysłowo 1997 r.
  • Studium indywidualnego przypadku „Wpływ stymulacji polisensorycznej na rozwój psychofizyczny dziecka z głębszą wieloraką niepełnosprawnością” 2005 r.
  • Seksualność dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną 2011 r.
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard – Instytut Neurofizjologii
    i Psychologii Polska 2010 r.
  • Diagnoza i terapia – „Zaburzenia Zachowania”  2010 r.
  • Warsztaty szkoleniowe „Techniki oceny i terapii rozwoju sensomotorycznego dziecka”   2010 r.
  • „Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa” 2009 r.
  • Alternatywne i wspomagające sposoby komunikowania się z dziećmi niepełnosprawnymi 2009 r.
  • „Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi
    w wieku od 0 do 12 lat”  2006 r.
  • Kierowanie placówkami wypoczynku dla dzieci i młodzieży – Lubuska Szkoła Pedagogiczno Krajoznawcza PTKraj 2006 r.
  • Uczestniczyła w konferencjach:
  •  “Metoda Integracji Sensorycznej”  Zielona Góra 2012 r.
  • Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Rozwój przez terapię – biopsychospołeczne aspekty pedagogiki leczniczej” w  Gdańsku 2011 r.
  • III Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prosto do Zdrowia” w  Zielonej Górze 2010 r. „Medycyna manualna w poprawie jakości życia” w  Zielonej Górze 2010 r.
  • Międzynarodowa konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Niemożliwe staje się możliwe-rehabilitacja w dobie rozwoju nauk i nowych technologii” we Wrocławiu 2009 r.
  • Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Kiedy mózg pracuje inaczej…- postrzeganie, ruch, emocje, komunikacja”- we Wrocławiu 2008 r.
  • Forum Pedagogów „Zachowania dewiacyjne we współczesnym świecie. Przejawy-zapobieganie-terapia we Wrocławiu 2003 r.
  • Konferencja organizowana przez Zespół Parlamentarny i Krajowe Forum Niepełnosprawnych „Rodzina z Dzieckiem Niepełnosprawnym” – Gmach Sejmu Warszawa 1997 r.
  • Publikacje:
  • Dwumiesięcznik Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem – Serce i Troska Nr 5/2001 „Nauczyła się widzieć inaczej”

Justyna Maria Kube – Terapeuta

Absolwentka Uniwersytetu Zielonogórskiego, Wydział Pedagogiki, Socjologii i Nauk
o Zdrowiu, tytuł mgr. pedagogiki pracy i poradnictwa zawodowego uzyskała w 2008 r.

W 2021 r. w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie ukończyła studia podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej i uzyskała tytuł Terapeuty
i Diagnosty Integracji Sensorycznej.

W naszym ośrodku zajmuje się  diagnozą i terapią integracji sensorycznej. 

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Niepubliczny Mini Żłobek Tutek w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia
  • Zażegnać konflikt – rozwiązywanie konfliktów i zapobieganie im w relacji dziecko-dorosły 2014 r.

Aldona Wijatkowska – Logopeda

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii, tytuł mgr pedagogiki w zakresie nauczania początkowego uzyskała w 1985 r.

W 1997 r. na Uniwersytecie Śląskim –  Wydział Filologiczny ukończyła studia podyplomowe w zakresie logopedii.

W 2006 r. na Uniwersytecie Wrocławskim – Wydział Filologiczny ukończyła studia podyplomowe w zakresie neurologopedii.

W 2018  r.  uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie neurologopedii

Konsultant wojewódzki w dziedzinie neurologopedii

W naszym ośrodku zajmuje się  terapią neurologopedyczną.

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Szkoła Podstawowa w Bytomiu
  • Polski Związek Głuchych Oddział Lubuski Specjalistyczny Ośrodek Diagnozy
    i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Uszkodzonym Słuchem w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji 2021 r.
  • „RSA Biofeedback” 2013 r.
  • EEG-Biofeedback II stopnia 2012 r.
  • EEG Biofeedback I stopnia 2008 r.
  • Kinezjologia Edukacyjna metoda dr Paula Dennisona 1989 r.
  • Terapia Bazalna – rehabilitacja osób z głęboką niepełnosprawnością po uszkodzeniu mózgu, z ograniczona percepcją” 2020 r.
  • Spectrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej 2018 r.
  • Warsztaty: „Dysfagia Pediatryczna” 2019 r.
  • Jak wyznaczać cele w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem 2017 r.
  • Warsztaty: „Dziecko nie słyszy…i co dalej?” 2017 r.
  • Diagnoza i terapia ślinienia 2017 r.
  • Interdyscyplinarna opieka nad pacjentem przed i po wszczepie implantów słuchowych 2015 r.
  • Diagnoza AAC, Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź jak się porozumiewam” 2014 r.
  • „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I, II stopień 2014 r.
  • Szkolenie podstawowe PECS 2011 r.
  • „Integracja Odruchów Twarzy” według metody dr Swietłany Masgutowej 2010 r.
  • „Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych z całościowym systemem ruchu ciała”2009 r.
  • Alternatywne i wspomagające sposoby komunikowania się z dziećmi niepełnosprawnymi 2009 r.
  • Warsztaty szkoleniowe: „Wczesna Interwencja oraz terapia diagnostyczna w praktyce” Etap I 2006 r. oraz Etap II 2007 r.
  • Praktyczne aspekty terapii pacjenta z implantem ślimakowym 2006 r.
  • Warsztaty naukowo-szkoleniowe: „Podstawy teoretyczne i praktyczne neuromotorycznej terapii u dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym”
    2002 r.
  • Warsztaty Naukowo-Szkoleniowe: „Teoria i praktyka w rehabilitacji dziecka
    z uszkodzonym narządem słuchu” 2001 r.
  • Warsztaty: Terapia mowy dziecka niesłyszącego oraz Rehabilitacja osób z wszczepem ślimakowym 2001 r.
  • Artterapia 2000 r.
  • Dotyka dla Zdrowia 2000 r.
  • Warsztaty „Metoda dobrego startu” 2000 r.
  • Kurs z zakresu Gimnastyki Korekcyjno – Kompensacyjnej 1989 r.
  • Uczestniczyła w konferencjach:
  • Międzynarodowa Konferencja Logopedyczna „Wczesne wspomaganie rozwoju – perspektywa interdyscyplinarna” 2017 r.
  • Sympozjum „Aktualne trendy w pediatrii” 2009 r.
  • II Międzynarodowa Konferencja Surdopedagogiczna „Chcę mówić i słyszeć ! – rehabilitacja dzieci z wadą słuchu” 2007 r.
  • Konferencja szkoleniowa „Do usłyszenia w Europie”na temat przełamywania barier
    w komunikowaniu się i dostępie do informacji osób niesłyszących 2003 r.
  • Posiedzenie naukowe nt. Roli logopedy we współpracy z neonatologiem i pediatrą w diagnostyce i prowadzeniu dziecka z obciążonym okresem okołoporodowym”
    2001 r.

Anna Luczek – Logopeda

Absolwentka Uniwersytetu Zielonogórskiego Wydział Humanistyczny, tytuł mgr. Filologii polskiej (dwie specjalności: edytorstwo i komunikacja medialna) uzyskała
w 2007 r.

W 2007 r. na Uniwersytecie Zielonogórskim Wydział Humanistyczny ukończyła studia podyplomowe w zakresie logopedii z higieną i emisją głosu.

W 2015 r. na Uniwersytecie Wrocławskim Instytut Filologii Polskiej ukończyła studia podyplomowe  w zakresie neurologopedii

W 2016 r. w Wyższej Szkole Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie ukończyła studia podyplomowe w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną – oligofrenopedagogiki

Jest członkiem Polskiego Związku Logopedów

W naszym ośrodku zajmuje się: terapią neurologopedyczną.

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świebodzinie
  • Miejskie oraz Niepubliczne przedszkola w Zielonej Górze i w Sulechowie
  • Miejski Żłobek w Zielonej Górze
  • Udział w „Zielonogórskim programie wyrównywania szans edukacyjnych dzieci
    i młodzieży”
  • Udział  w „Zespole wspomagania dziecka z zaburzeniami komunikacji językowej w ramach organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej”
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • Szkolenie Instruktora Masażu Shantala 2014 r.
  • Szkolenie Instruktora Masażu Shantala Body Touch 2014 r.
  • Skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi i osobami dorosłymi z zaburzeniami mowy w ujęciu holistycznym 2021 r.
  • Terapia miofunkcjonalna – terapia karmienia. Znaczenie funkcji prymarnych
    w rozwoju mowy 2021 r.
  • „Obniżone napięcie mięśniowe okiem terapeuty integracji sensorycznej i logopedy” 2021 r.
  • Anatomia – staw skroniowo-żuchwowy 2021 r.
  • Wczesna interwencja logopedyczna dziecka do 3 r.ż. 2021 r.
  • Wakelet – narzędzia IT dla terapeuty 2021 r.
  • Diagnoza dziecka z powiększonymi migdałkami podniebiennymi w aspekcie logopedyczno-ortodontycznym 2021 r.
  • Trening karmienia. Praktyczny warsztat terapeuty 2021 r.
  • Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu
    2021 r.
  • Szkolenie Integracja sensoryczna – rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej 2021 r.
  • Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt 2021 r.
  • „Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping medyczny” 2021 r.
  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym 2021 r.
  • Terapia miofunkcjonalna. Wertykalno-horyzontalna pozycja języka. Oddychanie
  • 2021 r.
  • Skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy w ujęciu holistycznym (Sygmatyzm, Rotacyzm, Logorytmika, Opóźniony rozwój mowy, Jąkanie) 2021 r.
  • Diagnoza miofunkcjonalna 2021 r.
  • Wybiórczość pokarmowa  2021 r.
  • Podstawy anatomii dla logopedów Mięśnie głowy i szyi 2021 r.
  • Parafunkcje – diagnoza i terapia logopedyczna 2021 r.
  • „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych” 2020 r.
  • „Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii” 2018 r.
  • „Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkujący logopeda” 2018 r.
  • „Rotacyzm. ABC początkującego logopedy” 2018 r.
  • „Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie” 2018 r.
  • Program Rozwoju Logopedy 2018
  • „Obniżony rozwój mowy diagnoza i terapia” 2017 r.
  • Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych” 2017 r.
  • Afazja – dorośli. Analiza wybranych zespołów neurologicznych, analiza przypadków, prowadzenie dokumentacji, warsztaty neurologopedyczne 2017 r.
  • „Terapia sygmatyzmu międzyzębowego” 2017 r.
  • „Diagnoza i terapia ślinienia” 2017 r.
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej 2016 r.
  • „Moje sylabki – sylabowa metoda nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej” 2016 r.
  • „Zaburzenia rozwoju językowego i społecznego dzieci – rozpoznawanie, czynniki ryzyka, postępowanie terapeutyczne” 2016 r.
  • Kurs masażu wg metodyki Holenderskiej Organizacji Shanatali VSD 2015 r.
  • Szkolenie „Masaż Shantala we wczesnym wspomaganiu rozwoju ruchowego dziecka” 2015 r.
  • Szkolenie „Neurobiologiczne zaburzenia mowy o typie afazji i dyzartrii – wskazówki do pracy dla nauczyciela” 2015 r.
  • Szkolenie „Emisja głosu” 2015 r.
  • Warsztaty „Rymowanki w zabawach edukacyjnych z ćwiczeniami logopedycznymi – wychowanie przedszkolne” 2015 r.
  • Warsztaty „Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem” 2015 r. Szkolenie „Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci” 2015 r.
  • Szkolenie Makaton poziom I 2015 r.
  • Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli 2012-2013
  • II poziom kursu języka migowego w PZG  2010 r.
  • I poziom kursu języka migowego w PZG  2009 r.

Małgorzata Plizga – Logopeda

 Absolwentka Uniwersytetu Zielonogórskiego, Wydział Inżynierii Lądowej
i Środowiska, tytuł mgr inżyniera budownictwa uzyskała w 2002 r.

W 2018 r. na Uniwersytecie Zielonogórskim ukończyła studia podyplomowe
na kierunku Logopedia

 

W naszym ośrodku zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną 

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Przedszkole „Jacek i Agatka” w Zielonej Górze
  • Gabinet logopedyczny „Kici kici” Anny Łuczek w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • Terapia logopedyczna dziecka ze spectrum autyzmu Innowacyjne Centrum Kształcenia On-line Teczka Logopedy 2021 r.
  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym 2021 r.
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych 2021 r.
  • Jak rozpocząć pracę logopedy? Informacje praktyczne wzbogacone o autorskie materiały niezbędne w organizacji profesionalnej pracy terapeutycznej 2020 r.
  • Wady wymowy, ABC początkującego logopedy 2019 r.
  • Mowa bezdźwięczna, ABC początkującego logopedy 2019 r.
  • Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne 2019 r.

Małgorzata Smal – Logopeda

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Tadeusza Kotarbińskiego w Zielonej Górze, tytuł mgr w zakresie pedagogiki terapeutycznej uzyskała w 1999 r.

W 2009 r. na Uniwersytecie Zielonogórskim im. Tadeusza Kotarbińskiego ukończyła studia podyplomowe w zakresie Logopedii z terapią pedagogiczną.

W 2018 r. na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu ukończyła studia podyplomowe w zakresie Neurologopedii Klinicznej z Wczesną Interwencją Logopedyczną.

W naszym ośrodku zajmuje się terapią neurologopedyczną.

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • Szkolenie I stopnia z Audio-Psycho-Fonologii Trening uwagi słuchowej metodą
    prof. Alfreda Tomatisa 2021 r.
  • Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zburzeniami komunikacji językowej cz. I  2018 r.
  • Ergoterapia w pediatrii, terapia ręki i wspomagania funkcji pisania 2018 r.
  • Diagnoza logopedyczna KOLD 2018 r.
  • Diagnoza i terapia osób jąkających się z innymi zaburzeniami płynności mówienia 2017 r.
  • Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania 2013 r.
  • Integracja Odruchów Twarzy według metody dr Swietłany Masgutowej 2007 r.

Piotr Bochański – Psycholog

Absolwent  Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Społecznych, tytuł mgr  psychologii uzyskał w 2002 r.

Studia doktoranckie na Wydziale Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Biegły Sądowy w dziedzinie psychologii Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

Współautor programu szkoleniowego dla kandydatów do pełnienia funkcji rodzin zastępczych z akredytacją Ministerstwa Polityki Społecznej i Rodziny

Lider rankingu zawodowego psychologów na ogólnopolskim portalu Wirtualnej Polski – www.abczdrowie.pl

Członek zarządu Lubuskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Psychologów.

W naszym ośrodku zajmuje się zajmuje się terapią psychologiczną

  • Doświadczenie zdobywał:
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim
  • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świebodzinie
  • Warsztaty Terapii Zajęciowej w Krośnie Odrzańskim
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wolsztynie
  • Dom Dziecka „Droga” w Wolsztynie i Gościeszynie
  • Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim
  • Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Maszewie
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Dychowie
  • Avigon – portal poradnictwa on-line (w tym Santander Bank Polska, Pakiet Wsparcie)
  • Uniwersytet II wieku w Świebodzinie
  • Ośrodek Interwencji Kryzysowej „Wyspa” w Gubinie
  • B§T English School w Wolsztynie
  • Świetlica Socjoterapeutyczna w Wolsztynie
  • Zespół Szkół Budowlanych w Zielonej Górze
  • Gimnazjum Nr 54 w Poznaniu
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Scholar” w Poznaniu
  • Gabinet Pomocy Psychologicznej „Psychotechnika” w Poznaniu
  • Szkoła Podstawowa nr 74 w Poznaniu
  • Szkoła Podstawowa nr 90 w Poznaniu
  • Ukończył kursy/szkolenia:
  • Kwalifikacyjny Kurs Pedagogiczny – Uniterra Poznań 2003 r.
  • Publikacje:
  • www.gdansk.naszemiasto.pl Niskie poczucie własnej wartości
  • www.natemat.pl Pomoc psychologiczna dla każdego
  • www.odn.poznan.pl Uczyć lepiej
  • www.parenting.pl   Depresja nastolatków poznaj jej najczęstsze przyczyny
  • www.parenting.pl   co robić żeby urodzić małego geniusza

Iwona Sławińska – Psycholog

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydział Filozoficzno- Historyczny, tytuł mgr. psychologii uzyskała w 1986 r.

W 2002 r. na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, Wydział Nauk Humanistycznych ukończyła studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oświatą.

W 2012 r. na Uniwersytecie Zielonogórskim Wydział Pedagogiki, Socjologii i Nauk
o Zdrowiu ukończyła studia podyplomowe w zakresie terapii zaburzeń zachowań adolescentów  i osób dorosłych.

W naszym ośrodku zajmuje się: terapią psychologiczną

  • Doświadczenie zdobywała:
  • Państwowe Pogotowie Opiekuńcze w Zielonej Górze
  • Centrum Kształcenia Ustawicznego w Zielonej Górze
  • Rejonowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
  • Dom Pomocy w Zielonej Górze
  • Medyczne Studium Zawodowe w Zielonej Górze
  • Stowarzyszenie Przyjaciół Integracja w Warszawie – Oddział w Zielonej Górze
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci
    i Młodzieży w Zaborze
  • Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • „Rehabilitacja osób z głęboką niepełnosprawnością i ograniczoną percepcja” 2020 r.
  • Terapia Traumy „Somatic Experiencing Practitioner SEP” 2019 r.
  • „Przemoc domowa – rola interdyscyplinarności w procesie pomocy” 2017 r.
  • „Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD w praktycznej, ilościowej diagnostyce zaburzeń ze Spectrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwojowych w zespołach interdyscyplinarnych” 2016 r.
  • „Więź jako czynnik chroniący rozwój” 2013 r.
  • „Jak radzić sobie ze złością – najpierw pomyśl” 2012 r.
  • „Jak być skutecznym nauczycielem” 2011 r.
  • „Rodzice – jak ich rozumieć i współpracować z nimi” 2010 r.
  • Praca z dzieckiem z ADHD w domu 2010 r.
  • „Motywowanie uczniów do nauki i zmiany w zachowaniu” 2009 r.
  • Szkolenie warsztatowe „Praca z parą. Podejście systemowe” 2009 r.
  • „Kierowanie zachowaniem (Analiza Transakcyjna)” 2009 r.
  • „Skuteczny kontakt z uczniem” 2009 r.
  • „Trening Zastępowania Agresji” 2009 r.
  • Kurs w formie warsztatów „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców w oparciu
    o koncepcję T. Gordona i książkę A. Faber, E. Mazlish pt. „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” 2009 r.
  • Szkolenie warsztatowe „Wprowadzenie do systemowego rozumienia rodziny” 2008 r.
  • „Komunikacja – język niewerbalny” 2008 r.
  • „Pod kontrolą” 2008 r.

Katarzyna Brulińska-Borowiec – Psycholog, Logopeda

Absolwentka  SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego we Wrocławiu,
tytuł mgr. psychologii uzyskała w 2016 r.

W 1997 r. na Uniwersytecie Śląskim, Wydział Filologiczny ukończyła studia podyplomowe w zakresie logopedii.

W 2004 r. na Uniwersytecie Wrocławskim, Wydział Filologiczny Instytut Filologii Polskiej, ukończyła studia podyplomowe  w zakresie neurologopedii

Jest członkiem Polskiego Związku Logopedów

W naszym ośrodku zajmuje się: terapią psychologiczną oraz neurologopedyczną

  • Doświadczenie zdobywała:  
  • Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze
  • Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ w Zielonej Górze
  • Ukończyła kursy/szkolenia:
  • Kurs podstawowy Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej: Tytuł Konsultanta Psychoterapii Pozytywnej 2021 r.
  • W trakcie kursu psychoterapeutycznego w nurcie systemowo- ericksonowskim
    w Polskim Instytucie Psychoterapii we Wrocławiu
  • System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji 2021 r.
  • Szkolenie personelu medycznego z zakresu psychoonkologii 2021r.
  • I poziom podstawowy Kursu Systemu Językowo-Migowego dla pracowników służb społecznych KSS-1 2015 r.
  • Wczesna interwencja i terapia logopedyczna u dzieci z wadami rozszczepowymi twarzoczaszki 2001 r.
  • Rola logopedy we współpracy z neonatologiem i pediatrą w diagnostyce
    i prowadzeniu dziecka z obciążonym okresem okołoporodowym 2001 r.
  • Uczestniczyła w konferencjach:
  • Konferencja Neurologiczna „Schorzenia naczyniowe centralnego układu nerwowego, Demencja naczyniowa, Padaczka, Stwardnienie Rozsiane” w Zielonej Górze 2003 r.